יהיה פיצוץ. איפה? – פריוויו 2021/22: ברוקלין נטס / רועי ויינברג

הפריוויו נכתב ונערך באופן סופי ב-6.10 ב-22:00.

הנטס מחזיקים ב-3 מ-15 שחקני ההתקפה הטובים ביותר ביקום, אולי גם 3 מ-10. ג'יימס הארדן, קיירי אירווינג וקווין דוראנט בקושי שיחקו ביחד בשנה שעברה, אבל היו קרובים מאוד לגמר המזרח. מה יקרה השנה?

מאזן בעונה הקודמת: 24-48 (קצב של 55 ניצחונות), המקום השני במזרח. הפסידו ב-7 משחקים לבאקס בסיבוב השני של הפלייאוף.

מאמן: סטיב נאש. אחד הרכזים הגדולים בתולדות המשחק, בשנה השנייה כמאמן ראשי והשנייה בברוקלין.

מה היה

הנטס התחילו את העונה הקודמת כפייבוריטים ואז הפכו למגה-פייבוריטים כשג'יימס הארדן הגיע בטרייד, מבלי לוותר על קווין דוראנט ועל קיירי אירווינג. פציעות של דוראנט ושל הארדן מנעו מהם לשחק ביחד כמות משמעותית של משחקים ובמקביל להרבה ניסויים של נאש בעונה הסדירה הם היו מספיק טובים בשביל לנצח 48 משחקים ולהגיע לסיבוב השני בפלייאוף.

בפלייאוף ראינו אותם משחקים קצת יותר ביחד, אבל קיירי אירווינג וג'יימס הארדן נפצעו ביתרון של 1:2 בסיבוב השני. הגנה טובה של הבאקס השוותה ל-2:2, משחק אלוהי (49 נקודות ב-69% מהשדה, 17 ריבאונדים ו-10 אסיסטים) של דוראנט העלה את ברוקלין ל-2:3. הארדן שיחק כשהוא לא בריא לחלוטין ומשחק אלוהי נוסף של דוראנט (48-9-6 במשחק 7) לא הספיק אחרי ששלשה שלו נחשבה כסל של שתי נקודות בלבד, בגלל שהוא דרך על קשת השלוש.

יכול להיות שהנטס היו מרחק בוהן אחת מאליפות NBA. הם היו היחידים שגררו את האלופה לשבעה משחקים ועם הזמן הארדן וקיירי היו חוזרים לכושר מלא. הפלייאוף הזה, למרות ההפסד, יכול להיזכר כחוויה חיובית בשבילם. אחרי הגנה רעה מאוד בעונה הסדירה הם הצליחו לעצור את האלופה שבדרך על 86 נקודות (פעמיים) בהרכב חסר. הסאנס לא עצרו אותם על פחות מ-105 נקודות, ברוקלין עשתה את זה שלוש פעמים בסדרה ופעם נוספת על 107.

זה היה סימן השאלה הגדול ביותר בקשר לנטס, והם הצליחו לענות עליו בפלייאוף. מול בוסטון זה נראה פחות טוב, אבל ההתקפה שלהם הייתה כל כך טובה וזה פשוט הספיק. קיירי אירווינג, האופציה השלישית שלהם, קלע 26.9 נקודות ב-50-40-90 בעונה שעברה. קווין דוראנט שיחק 35 משחקים בלבד והיה השחקן הטוב בעולם בפלייאוף (ובאולימפיאדה), ג'יימס הארדן נראה נהדר במשחקים בהם שיחק בתפקיד של יותר פליימייקר ופחות סקורר, למרות שגם הוא יכול להפיל 50 נקודות בכל יום.

וכל העונה הזאת, שהייתה יחסית מוצלחת ואולי כאמור הוכרעה על בוהן, כללה חוסר מזל משווע. דוראנט שיחק 35 משחקים מ-72, הארדן 36 (מ-63 אפשריים בברוקלין) וקיירי, הבריא משלושתם, 54. ספנסר דינווידי שהיה בסגל שיחק 3 משחקים לפני שנפצע וגמר את העונה, למרקוס אולדריג' שחתם בפברואר פרש אחרי בגלל בעיות לב. איפה הם יעצרו בשנה עם עומס הגיוני של משחקים?

הקיץ האחרון

הגיעו: פטי מילס (שחקן חופשי מסן אנטוניו), ג'יימס ג'ונסון (שחקן חופשי מניו אורלינס), פול מילסאפ (שחקן חופשי מדנבר), למרקוס אולדריג' (חזר מפרישה), דיאנדרה במברי (שחקן חופשי מאטלנטה), קמרון תומאס (הבחירה ה-29 בדראפט), ג'בון קרטר (טרייד מפיניקס).

עזבו: ספנסר דינווידי (שחקן חופשי לוושינגטון), דיאנדרה ג'ורדן (טרייד לדטרויט, שוחרר וחתם בלייקרס), לנדרי שאמט (טרייד לפיניקס), ג'ף גרין (שחקן חופשי לדנבר), מייק ג'יימס (שחקן חופשי למונאקו), טימוטי לואו-קברו (שחקן חופשי לאטלנטה).

הנטס רק התחזקו בקיץ. מעבר לזה שפשוט יהיו להם שלושה מגה-סטארים בריאים, ועוד על זה בהמשך, הם עשו קיץ נהדר. זה מתחיל בפאטי מילס: קאץ'-אנד-שוטר קטלני ומוכח בפלייאוף עם יכולת מסירה טובה והגנה לא רעה. הנטס לא צריכים עוד מובילי כדור משמעותיים ליד קיירי-הארדן-דוראנט, מילס שחקן שפשוט לוקח את השומרים ממנו. הוא יכול להגיע ל-15 נקודות במשחק אצלם.

הוא לא החיזוק היחיד. פול מילסאפ היה רע בפלייאוף האחרון, אבל יכול לתת דקות טובות בקבוצה שתדרוש ממנו פחות ממה שדנבר דרשה. גם הוא יד יציבה מהשלוש, שחקן הגנה מצוין ומוסר לא רע. אפשר להגיד אותו דבר על ג'יימס ג'ונסון שהראה ניצוצות בניו אורלינס ונותן להם עוד פיזיות כחלק ממצבת גבוהים דינמית. דיאנדרה במברי וסקו דומבויה יכולים להרוויח ופשוט להשיג נקודות כי הם אתלטים, קמרון תומאס קלע 27 נקודות למשחק בליגת הקיץ האחרונה.

מה יהיה

חמישייה: קיירי אירווינג(?), ג'יימס הארדן, ג'ו האריס, קווין דוראנט, בלייק גריפין.

חמישייה שנייה: פטי מילס, ברוס בראון, דיאנדרה במברי, פול מילסאפ, למרקוס אולדריג'.

בק-אפ: קמרון תומאס, ג'בון קרטר, ג'יימס ג'ונסון, ניק קלאקסטון.

במקור, היה כאן טקסט ארוך על העומק של ברוקלין, על זה שהם יכולים לנצח 70 משחקים אם הם רוצים, ישמרו כוחות לעונה הסדירה וינסו רוטציות רחבות כדי לראות מה עובד בפלייאוף. סיכוי טוב שזה עדיין יהיה רלוונטי, השאלה היא אם הביג 3 של ברוקלין יהיו ביג 3. קיירי אירווינג, כוכב ברוקלין, מסרב להתחסן ולא יכול לשחק במשחקי הבית של ברוקלין העונה או להתאמן איתם בתוך הסטייט.

ברוקלין חושבת על כל מיני כיוונים בשביל לפתור את זה. אם הם בריאים הם יכולים להגיע למספרים מדהימים בעונה הסדירה בזכות זה שהם כל כך יותר מוכשרים מ-29 הקבוצות האחרות, עם ובלי הכדור. אבל מה יקרה בלעדיו?

ג'יימס הארדן וקווין דוראנט שניים מעשרת השחקנים הטובים בליגה כשהם בריאים. פטי מילס יכול להיכנס לחמישייה לידם וזאת קבוצה טובה, אבל לא באנקר ליתרון ביתיות לכל אורך הפלייאוף. בכל מקרה, אנחנו לא מתעסקים בעונה הסדירה שבה הם יכולים להספיק בשביל להגיע רחוק אלא לפלייאוף.

הצוות המסייע (בלי קיירי) מספיק טוב בשביל הלייקרס או הבאקס? לא בטוח. למילווקי יש את הכלים לסגור את דוראנט ואת הארדן והשאלה היא אם מישהו מהשחקנים המסייעים יכול להפוך למספר 3 חזק. מילס הימור מעניין בקבוצה שתיתן לו לזרוק ובהתקפה חכמה עם הארדן ודוראנט שיסדרו מבטים פנויים, עונת קאמבק של בלייק גריפין יכולה להיות סיפור אדיר, אבל אין משהו יציב מדי.

אני חושב שזאת השאלה שתגדיר את העונה הסדירה של ברוקלין – מי מספר 3? יכול להיות שזה יהיה אחד השחקנים המוכשרים על הפלנטה, אם הוא בוחר להתחסן, אבל מה קורה אם לא? ההימור על מילס או על שחקנים שהיו מספרי 1 לפני 5 שנים והיום חתמו על חוזי מינימום יספיק? ההימורים האחרים שהם לקחו, כקבוצה שמתבססת על שני כוכבים מוטים לפציעות ומאוד top heavy, יוכיחו את עצמם? מה ההשפעה של כל הסיפור הזה על הדינמיקה בין שלושתם?

אחרי כל זה נשארו שתי שאלות גדולות בקשר לצוות המסייע. בואו נצלול אליהן:

הראשונה היא הסנטר הפותח. הכנסתי את גריפין כי הוא פתח בפלייאוף, אבל יכול להיות שנראה אותם רוצים מישהו הגנתי יותר ואז קלאקסטון יפתח. יכול להיות שהם ירצו את הפיזיות והקליעה מרחוק שאולדריג' נותן להם או ללכת פול סמול בול עם מילסאפ כסנטר או אפילו דוראנט. נאש ניסה המון הרכבים שונים בשנה שעברה וזה כנראה גם מה שיקרה השנה, גם כתלות ביריבה וגם כהכנה לפלייאוף.

זה מתחבר לשאלה השנייה והיא הפלייאוף. הנטס כנראה יצטרכו לנצח את ג'ואל אמביד או יאניס אנטטקומפו בשביל להגיע לגמר, בו בסבירות גבוהה יפגשו את אנטוני דיוויס או ניקולה יוקיץ'. מי שומר עליהם?

יאניס קלע עליהם 31.9 נקודות ב-57.4% בפלייאוף, בו לא היו ג'יימס ג'ונסון או פול מילסאפ (או למרקוס אולדריג', אבל לכו תדעו כמה זמן הוא יחזיק אחרי שפרש בגלל בעיות לב ואז פתאום חזר לשחק). טייטום קלע 30.6 נקודות עם צוות מסייע חלש מאוד בסיבוב הראשון. אם פתאום הם פוגשים קבוצה בסגנון של יוסטון 2018, עם שומרים מספיק טובים בשביל להוציא את ההתקפה מאיזון, ההגנה תהיה מספיק טובה בשביל לאזן על זה? גם אם אין להם את קיירי?

התחזיות

תחזית אופטימית: קיירי מתחסן. 67 ניצחונות כשבמקביל השחקנים מגיעים יחסית טריים לפלייאוף, אחרי משהו בסדר הגודל של 65-70 משחקים לכל אחד ובאזור ה-32 דקות בערב כשהעומס עולה בהדרגה. בפלייאוף הם מצליחים להגיע לגמר אחרי הפסד אחד בגמר המזרח ובסיבוב השני, ועם 2:4 מול הלייקרס זוכים באליפות ראשונה למועדון.

תחזית שלילית: מכת פציעות בקנה מידה תנ"כי כשהארדן מגיע במשקל עודף לעונה, 54 ניצחונות ועומס על הכוכבים שנשארים בריאים. קיירי לא מחוסן ולא משחק דקה בברוקלין, מודחים בגמר המזרח מול מילווקי בריאה אם לא לפני. תלוי איך הארדן ודוראנט מגיעים לפלייאוף.

תחזית ריאלית: השאלה שם היא לא כדורסל, אלא בריאות – החיסון של קיירי, הברכיים של הארדן ודוראנט. אם הם בריאים אני לא בטוח שיש דרך לעצור אותם (וגם בשנה שעברה הם אולי היו מרחק בוהן מאליפות). אם לא אז גמר המזרח נראה כמו רצפה ריאלית. אלך על משהו באמצע: קיירי נשבר ומתחסן במהלך העונה, חוסר הכימיה והעומס על הארדן ודוראנט משפיע והם לא מגיעים בריאים לפלייאוף. מפסידים ללייקרס בגמר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
125 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם קיירי לא מתחסן עד תחילת העונה סיכוי טוב שהנטס מעיפים אותו. יש רחשים שהבעלים וההנהלה מאד עצבניים עליו.
אינדיאנה חזק בתמונת סימונס :). ברוגדון ולבארט?

John
07/10/2021 9:53:07

אני חושב שהם מהססים לשחרר את ברוגדון. לאברט בקלות ישוחרר עבור סימונס עם עוד כמה חתיכות. הם מאוד מאמינים ברוקי בן ה-24 כריס דוארטה שנראה פיזית כמו שחקן בן 34. יש להם את טי ג'יי וורן שמאז הבועה האלוהית מחכים לחזרתו. ויש להם כמה ווינגים טובים. אני חושב שסימונס יושב שם לא רע אבל זה ציוות מוזר ליד טרנר וסבוניס. זה יאלץ אותו לשחק כ-PG רוב הזמן. אם טרנר עובר בטרייד, סימונס עושה יותר שכל כאשר יש להם את גוגה כשצריך מאסה. העניין הוא שטרנר מיותר בפילי, לכן אולי אפשר לראות קבוצה שלישית נכנסת לתמונה. אני באמת מאמין שסקרמנטו אידיאלית מכיוון שטרנר יכול להוות שדרוג הגנתי חשוב ופרטר פיק אנד רול מעולה לפוקס (הוא חוסם מצויין בפיק אנד רול). מה גם שבאדי הילד שהפך מאוברייטד לאנגרייטד יכול להתאים מצויין בפילי כמרווח אולטימטיבי ליד גבוה

רן הנרגן
רן הנרגן
07/10/2021 10:55:11
Reply to  John

כריס לווארט סובל משבר מאמץ / דחיסת עצם או מה שזה לא יהיה בגב. החלים מהסרת גידול על הכליה. לא מישהו להמר עליו.

John
07/10/2021 12:58:13

אז אולי לאברט כחתיכה שנייה. אבל לפי מה שאני רואה לרוב הקבוצות שבקטע של סימונס אין ממש משהו להחזיר חזרה שהסיקסרס תרצה. סי ג'יי מקולם נראה אופציה, אך הסיקרס איתו היא לאו דווקא התקפה עילית ובהגנה זה דאוון גרייד. אך זו אופציה קיימת.

רן הנרגן
רן הנרגן
07/10/2021 17:04:07
Reply to  John

פילדלפיה נדפקו חזק, אבל זה קרה ביום שהם החליטו שסימונס יהיה הרכז הפותח. הם התמכרו למשחק ההגנה והמסירות שלו ויש לו גם יכולת לעשות נקודות, אבל רכז בנבא חייב לקלוע. התפקיד הנכון לסימונס בהתקפה זה דרימונד גרין, אבל גרין משחק עם קרי ואין לו סנטר דומיננטי בסיגנון המאה ה 20 אלא מיני-סנטר בדמות לוני. מגיק גונסון היה אחד ומאז שפרש עברו יותר משלושים שנה ולא נראה מישהו כמוהו.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/10/2021 17:57:06

מג’יק ג’ונסון יכל ליצור נקודות ויכל לקלוע 25 נקודות בערב בשינה,שונה לגמרי מסימונס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם פייבוריטים גם בלי קיירי הארדן ודוראנט בשיא הכושר עם מה שיש להם מסביב אמור להספיק. לדעתי הם עוד צריכים גבוה פיזי לפני הפלייאוף

Tzafriros
Editor
07/10/2021 7:45:46

וואי אני שונא את הנטס. האוטובוס הזה שהוציא דוראנט וקפצו עליו כל האופורטוניסטים מעצבן אותי. המזרח יהיה קשה ומיוחד השנה לא יהיה להם קל. אבל לצערי עם השלשייה משחקת הם פייבוריטים לכל.
אני רק מקווה שווסטבורק יוכיח שהוא היה הכוכב האמיתי של או קיי סי. ושבלי קארי דוראנט לא היה לוקח אליפות גם עוד 50 שנה

גיא הירוק
Admin
07/10/2021 8:14:22
Reply to  Tzafriros

אני מתקשה למצוא את ההבדל בין הנטס ללייקרס.
לברון/דוראנט/קיירי הגיע השחקן חופשי.
דייויס/הארדן הגיע אחרי שדרש טרייד.
מסביב שחקנים ותיקים על חוזי מינימום לצד שימוש נבון ב-mle עבור שחקנים צעירים יותר (מי יותר מי פחות) בעלי ערך מוסף.
2 הקבוצות מנצלות את הקונטנדריות בשביל למשוך שחקנים שיכלו בסיטואציה אחרת לקבל יותר.

פיני
07/10/2021 9:19:26

קלללל!
אתה לא אוהד לייקרס

Tzafriros
Editor
07/10/2021 10:06:24

קודם כל הלייקרס הוא המועדון המוביל בליגה ב 50 שנה האחרונות וזה נורמאלי לכוכבים לרצות לשחק שם.
אבל מה ההבדל? אני אגיד לך. מעבר לזה שאני אוהד לייקרס ואני סובייקטיבי לחלוטין אני פשוט שונא את הארדן עשה קריירה מצעדים (והיה לי ויכוח על זה עם אחד מבכירי שופטי הכדורסל בארץ) וסחיטת עבירות בצורה מלוכלכת. את קיירי אני שונא הוא סמל למה הדור הזה של שחקנים מקבל יותר מדיי חופש אני לא מדבר על החיסון אלא על החסרת משחקים ללא סיבה מתי שהוא רוצה. הוא לא רודמן הוא היה אמור להיות סקוטי פיפן של הקבוצה. וחוץ מזה הוא שיחק בסלטיקס. הבעיה שלי עם דוראנט היא זאת שכולם ממליכים אותו אבל אם לא הווריורס הוא עדיין היה ללא טבעת. היה צ׳וקר ב טאנדר. ואז הוא מגיע כמלך לברוקלין ושם דרישות לברון סטייל. בכל אופן אני מקווה שכמו כוכב המוות מסטאר וורס גם לנטס יש נקודת תורפה שתפוצץ אותם

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/10/2021 10:54:14
Reply to  Tzafriros

חחחחחחחחחחחח

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
07/10/2021 11:08:33
Reply to  Tzafriros

תן לי לנחש, השפוט הבכיר, זה שזה האשכרה העבודה שלו, חשב שהארדן לא עשה קריירה מצעדים. אבל אתה, אוהד לייקרס סובייקטיבי, יודע לראות את מה ששופטים בכירים מפספסים.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  Tzafriros

אז קודם כל, אנחנו הלייקרס, מי אתם בכלל?
דבר שני, התווכחתי פעם עם מומחה בתחום והוא טען שהארדן לא רמאי.
שלישי, קיירי הוא סמל בעיניי למשהו שבכלל לא קיים.
רביעי, אני כועס על שחקן שסידר לעצמו סיטואציה טובה לאליפות, בדיוק כמו שלברון עשה כל הקריירה, ואז דורש שיתייחסו אליו כמו לברון.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/10/2021 11:22:11

אתה גאון לא מוערך
קבל באקספרס את אות המערכה נגד לברונית המוסלמית מטעם ה-ללל
הטקס יתקיים מחר בכפר
חחחחחח האמת,לא ברור לי אם אתה נגד הרכיכה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא מהתאגיד

Smiley
Editor
07/10/2021 12:09:57
Reply to  Tzafriros

🤦‍♂️

Kobv
Kobv
07/10/2021 12:43:10
Reply to  Tzafriros

למה צריך לשנוא?
בשביל סיפוק אמיתי מהניצחון, אתה צריך לייצר לך אוייבים ראויים. אז איזה סיפוק גדול, מלנצח את הקבוצה שעל הנייר אמורה לזכות קל?
אני מתאר לעצמי שמילווקי מבחינת השגיות, יקחו לעצמם את הניצחון על הנטס יותר מאשר בגמר על פיניקס.
אני מתאר לעצמי שאתה בפנים מבין שהסיכוי לכך נמוך ביותר עד קלוש ומכאן מגיעה השנאה.

asaf
07/10/2021 10:15:35

אין הרבה הבדל גיא בין השתיים, אתה צודק לגמרי.
הרבה יקום ויפול כמו שהזכרת רועי על הראש של קיירי והפציעות. לדעתי קיירי עלול לפרק מבפנים את העסק.
פאטי מילס מועמד חזק לצלע הנוספת בראש הצוות המסייע..

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
07/10/2021 9:29:34
Reply to  Tzafriros

אני מהמר שזו תגובה צינית

Avri
Avri
07/10/2021 16:38:06

מה שמצחיק כאן זה שלא, התגובה הזו נכתבה בשיא הרצינות.

Amitlahev
Editor
07/10/2021 8:00:47

פריוויו מעולה! גם הפריוויו'ס הקודמים שקראתי מאוחר מדי מכדי להגיב.
עם קיירי בריא בראש ודוראנט והארדן בריאים בגוף, כל תרחיש שהוא פחות מגמר הליגה ייחשב כישלון.
גם אם קיירי יוטרד, יש סיכוי להצליח עם שחקנים אחרים אבל צריך לחשוב טוב מה עושים.

Berch
07/10/2021 8:23:52

מעניין
נראה לי שהבעיה העיקרית היא שהארדן לא מסוגל לקחת אליפות בטריו כוכבי על. קארמה.
האמת שגם בזוג לא(ארון גורדון, עם כל הכבוד, לא סופרסטאר)
אולי הוא צריך לנסות לבד….. א לה נוביצקי
או פשוט להתנתק מהחברים הישנים מאוקלהומה
🤣

גיא הירוק
Admin
07/10/2021 8:30:42

בשנה שעברה זה היה שילוב של כשלים בריאותיים צפויים וסגל לא עמוק מספיק שהיו המכשול בדרך לאילת פלייאוף עמוקה.
.
השנה?
הסגל עמוק מספיק בשביל לכסות על תעלולי קיירי,
הארדן עושה רושם בריא וכשיר (כאשר הוא בכושר, מדובר על שחקן עמיד מאוד),
ודוראנט?
ובכן זה סימן השאלה הגדול.
בכל מה שקשור לכושר משחק,
הוא לא פחות ממדהים. פנומן. הבחירה שלי לשחקן הטוב בליגה העונה.
הבעיה?
גיל + היסטוריית פציעות + השתתפות באולימפיאדה (קיצרה משמעותית את תקופת ההכנה שלו לעונה).
.
אחד המחקרים החשובים בתחום הפציעות בגידים הנושאים משקל/מאמץ רבים (גיד הארבע ראשי, גיד אכילס) הגיע לתוצאה שבאחוז גדול של המקרים הקרע לא מגיע "בהפתעה". יש נזק מצטבר שנוצר בגידה כתוצאה מהחלמה בעייתית של הגיד. הקרע מגיע בדרך כלל כתוצאה מעומס פתאומי, אבל גיד בריא באחוז גדול של המקרים היה שורד את אותה טראומה.
.
מה כל זה אומר על דוראנט?
אני מקווה שכלום.
מחזיק לו אצבעות שימשיך להראות שהוא ברמה בפני עצמו.
.
היה ודוראנט נפצע במאני טיים?
אז הנטס לא זוכים, אפילו לא באליפות המזרח.
.
השורה התחתונה –
הנטס, לטעמי, הם הקבוצה עם הסיכוי הגבוה ביותר לזכייה באליפות.
אבל, אם הייתי מוכרח להמר בין הנטס לשדה?
השדה לוקח
(לא שיש בזה פחיתות כבוד לנטס. רק לגולדן של 17 היה סיכוי גבוה משל השדה).
.
תודה, רועי.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/10/2021 13:58:15

תודה גיא, לדוראנט יש צוות רפואי צמוד שבודק אותו ואומר לו כמה דקות לשחק אני לא מאמין שיסכנו אותו . בסוף רק דוראנט מחליט כמה ישחק איפה ולמה ולא המאמן, לא מאמין שישימו אותו בסיכון אחרי הפאשלה שהיה עם הווריורס

golan
golan
07/10/2021 8:45:32

תודה רועי,
ניתחת את זה נכון מאוד, מאוד עמוקים, מגוונים, יכולים לשנות הרכבים,
לא מחבב אותם ולא מהמר נגדם.
מקווה שישארו בריאים כדי שלא יהיו להם תירוצים למה הם הפסידו…

yaniv
yaniv
07/10/2021 8:55:08

תודה רועי.
אני לא בטוח שהם לא ישחקו יותר טוב בלי קיירי.אמנם שנה שעברה במקבץ קטן יחסית שהם שיחקו ביחד זה היה לא רע בכלל אבל לטעמי בייחוד שמשקללים את כל השטיות שקיירי עושה,אז קבוצה של הארדן ודוראנט וכל מה שמסביב בהחלט יספיק להם.
אני שנה שעברה התרשמתי מאוד מגריפין ולדעתי זאת אחת ההחתמות הטובות שלהם.אמנם מן הסתם הוא לא הסופר סטאר שהוא היה אבל בטח ובטח לא6 הגופה שהוא היה בדטריוט ובהחלט היה נראה שנה שעברה שיש לו מספיק כדורסל להית עזר לכוכבים.
הקיצר הדרך היחידה שלהם לא לקחת אליפות מעבר לפציעות(וכל מה שהם צריכים זה שהארדן ודוראנט ישארו בריאים-כל השאר פחות רלוונטי)זה שהפרויקט מהצד השני יתגבר על כל סימני השאלה,יתגבר גם על פציעות ועל הזיקנה ואז אולי אולי הלייקרס יוכלו לתת להם פייט

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אחלה פריוויו תודה רבה רועי.
.
קיירי מה קיירי… אם דוראנט והארדן בריאים פאטי מילס יזכה באליפות השניה בתולדותיו, ולמרקוס בראשונה. הכי חשוב – שלמרקוס לא ימות.

דה שוט
דה שוט
07/10/2021 9:23:04

תודה רועי אחלה ניתוח.
בגדול אני מסכים עם תגובה 6 של גיא. ניתוח קצר וקולע. זה הנטס מול "השדה" (אהבתי) ולדעתי הלייקרס באותו מעמד.
בעצם נוצר מצב מעניין – מכיוון שהלייקרס גם הם מול "השדה" ואז הנטס מובילים את "השדה" – אז אם מסתכלים על זה מבחינה לוגית – הנטס אמורים לזכות או בזכות עצמם, או כחלק מ"השדה". בשורה התחתונה, בשקלול מדעי קר – יש להם 100% סיכויים לאליפות.
🙂

thejanitor
thejanitor
07/10/2021 11:44:04
Reply to  דה שוט

דה שוט המשפט האחרון שלך עושה בושה למדע

דה שוט
דה שוט
07/10/2021 11:52:33
Reply to  thejanitor

אתה טועה ומטעה – המדע עושה בושות למשפט האחרון שלי

עגל
עגל
07/10/2021 13:03:08
Reply to  דה שוט

חחח
.
לא מתאים לך ככה לנחס את ברוקלין

דה שוט
דה שוט
07/10/2021 13:32:11
Reply to  עגל

צודק – זה הדבר שהכי הפחיד אותי – מצד שני בשנה שעברה נזהרתי לא לנחס ומה יצא? די! מספיק עם הטרור הזה של הניחוסים! מגיע לנו לחיות חופשיים.
.
ת'וג – זה מורכב, תבקש ממישהו שיסביר לך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הניחוסים זה שטויות וזה לא קיים חוץ מאצל פרופסור לס וקצת אצלי אשך וגיא

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/10/2021 19:29:44
Reply to  דה שוט

מהר למכונה להברשה ולכפר להיפנוט אנטי תאגיד,
אם לא יעזור,נוגרה לביייייצים

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
07/10/2021 13:13:54
Reply to  דה שוט

המורה, זה יהיה בבחינה?

אור
אור
07/10/2021 14:46:39

כשזה מגיע למדע כל התשובות נכונות

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
07/10/2021 16:13:34
Reply to  אור

אז לעבור ללדבר עם שוט על אמנות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אומנות זה מעולה. באומנות אין דבר כזה שאין דבר כזה

דה שוט
דה שוט
07/10/2021 16:46:28

חחחח
כל הדיונים על דוראנט סטף והארדן הם בעצם דיונים על אומנות.
על לברון ויאניס אלה דיונים על אומנויות לחימה. MMA
על טריי, לילארד ולוקה דיונים על תיאטרון
על יוקיץ׳ ואמביד זה כבר בתחום הביולוגיה : ״הצילו את צבי הים״
על

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח צודק רק חסר wwe מי מתמחה שם?

דה שוט
דה שוט
07/10/2021 16:56:36

חחחח זה קל
גרין ואדאמס
https://youtu.be/Dy3cmIq6kFQ

דה שוט
דה שוט
07/10/2021 16:59:23

תראה את זה זה גדול
https://youtu.be/YSk0P-Eobo4

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אל תדאג, גם שם הוא יתן את התשובה הלא נכונה.

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
07/10/2021 9:24:30

קבוצה שיכולה לרוץ עד הסוף, זה ברור. עם כל הכבוד לקיירי, ואשמח אם יתחסן וישחק, הכל תלוי ביכולת לשמור על הבריאות של דוראנט והארדן

פיני
07/10/2021 9:25:46

יופי של פריוויו.
אני אשמח לשחזור הגמר אשתקד.
אם הנטס מעיפים את קיירי, הם הרוויחו אוהד.

עמיחי קטן
Admin
07/10/2021 9:37:58

תודה רועי.
על הנייר מדובר בקבוצה הטובה בליגה, אבל המאצ'-אפ הספציפי נגד מילווקי עשוי להיות מרתק ויש שם כמה יתרונות לבאקס, כמו גם כמה יתרונות לנטס.
במערב הרבה יותר קשה לי לבחור פייבוריטית (פיניקס, דנבר, לייקרס, דאלאס עם קצת מזל, גולדן סטייט בהינתן שקליי חוזר ביכולת טובה, קליפרס אם קוואי חוזר בשלב מספיק מוקדם, יוטה בתרחיש מסוים אפילו), אז זה מוקדם לחשוב על מאצ'-אפ ספציפי.

Smiley
Editor
07/10/2021 9:42:39

רק אליפות, כל דבר אחר יהיה כישלון/אכזבה.
הם צריכים עוד להתחבר, אבל הכישרון שם כל כך גדול שהוא פשוט ינצח לבד משחקים. הארדן הפעם מגיע עם מוטיבציה ויתחיל את העונה איתם, בכושר, שזה יתרון עצום. עכשיו נשאלת שאלת הבריאות והקיירי, שני דברים שיכולים להכריע את העונה עבורם.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/10/2021 10:02:29

אני רק מקווה שאם בוסטון יהיו בפליאוף, שלא יפגשו שוב את המפלצת הזו מברוקלין ישר על ההתחלה. שנה שעברה הם נתקלו בברוקלין בריאה לגמרי ויצאו עם סוויפ ג'נטלמני מול הקבוצה הכי חזקה בליגה. בסוף הארדן נפצע כשהסיפור היה גמור וזו גם הסיבה העיקרית שהפסידו למילווקי במיוחד כשקיירי נפצע גם כן. עם דוראנט לבד נתן פייט אז מה אפשר לומר?

Jonathan
Editor
07/10/2021 10:10:49

לא הקבוצות שאני הכי אוהד – אבל גמר בין הנטס לללייקרס עדיין יהיה אפי.

dvir
dvir
07/10/2021 10:25:07

מאוד קשה לעצור אותם בגלל שזה פעם ראשונה שיש שלושה שחקני התקפה ככל כך מוכשרים בקבוצה . הם מסוגלים לעשות הכל מהכל לחדור זריקות חצי מרחק שלשות פשוט הכל .מצד שני ההגנה של הנטס גרועה מאוד מאוד . קיירי לא שומר הארדן לא שומר דוראנט לא באמת שומר גדול. מול הלייקרס זה יהיה מאוד מעניין מצד אחד הקבוצה הכי פיזית בליגה קבוצה גבוהה ריבאונד התקפה מדהים מצד שני שלושה קלעים מדהימים. בכל מקרה ברוקלין לא לא ניתנת לעצירה צריך פשוט לבנות קבוצה חכמה שכן יכולה לעשות את זה הגנה טובה יתרון אתלטי ובריבאונד התקפה

thetroll
thetroll
07/10/2021 10:59:32

זו קבוצה שצריכה לנצח בסוויפים כל קבוצה אחרת כולל כל קבוצה אחרת .
יחד עם זאת הקיירי הזה כזה מאוס הלוואי ויעשו עליו טרייד (לא בן סימונס עדיף רבע קיירי על בן סימונס שלם) יעיפו את האינדיאני הדפוק הזה לכל הרוחות ויביאו איזה ברוגדון זה מספיק. אין צורך ביותר. כשחקן כדורסל קיירי בעייני ענק שני רק לסטף בעמדה אבל הוא כזה זבלה של אישיות שכאילו די תעוף כבר יא נודניק. סוג של ברקוביץ' שהייתי נוסע במיוחד ללונדון לראות אותו והיום מכבה את המסך כל פעם שרואים את הפרצוף שלו.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
07/10/2021 11:03:16

היי, תודה על הפריוויו. מה שבלט לי בסגל של הנטס זה חיסרון של 3. לא שבקבוצה שהארדן ודוראנט
משחקים בה זה ממש משנה את מי תשים לידם בהתקפה, אבל אני מניח שלצד ההגנתי, לפחות לקראת הפלייאוף
הם יגייסו איזה יאניס/לברון סטופר, סטייל טאקר במילווקי.

לגבי קיירי – גם "רק" עם הארדן בריא ודוראנט כשיר למדי – כלומר, לא משחק יותר מדי במשך העונה אבל מגיע לפלייאוף בריא, הם כבר פייבוריטים לדעתי. הבעיה היא שהבלאגן סביבו יכול להוציא את הקבוצה מהפוקוס ברמה שאשכרה נראה לי שטרייד שלו מול סימונס יהיה
בסדר לנטס

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
07/10/2021 13:10:57

דוראנט חסר בקבוצה שלו?
מה הקשר בין 3 ועצירת יאניס?
טאקר או שחקן בסטייל שלו יעצור את יאניס?

דה שוט
דה שוט
07/10/2021 11:58:30

מה הפשע של קיירי שבגללו כולם שונאים אותו כל כך?
הוא לא מוכן להתחסן כי הוא בריא,
הוא מוכן לשאת בתוצאות, המקצועיות והכלכליות.
אכן פושע!
הפשע שלו – הוא גורם לנו להרגיש פחות טוב לגבי עצמנו…

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  דה שוט

🤦🏻‍♂️

עגל
עגל
07/10/2021 13:07:11
Reply to  דה שוט

אנחנו לא אוהבים את הנביאים והמשיחים שלנו, לא מכירים בגדולתם בזמן אמת.
תראה מה עשו לישוע שלנו

דה שוט
דה שוט
07/10/2021 13:23:42
Reply to  עגל

מעולה!
סכין – אתה צודק חלקית אבל זכותו לא להתחסן והצהרה מצידו סתם תסבך אותו משפטית. החברים שלו יסתדרו – זה לא שהוא השאיר אותם במדבר בלי מים. פרופורציות

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  דה שוט

🤦🏻‍♂️

דה שוט
דה שוט
07/10/2021 13:56:13

comment image

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  דה שוט

🤦🏻‍♂️

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
07/10/2021 13:08:12
Reply to  דה שוט

1. לא יודע מה אתך, אבל אני מתקשה להאמין שיש סיטואציה שבה מישהו שחושב שהעולם שטוח יכול לגרום לי להרגיש רע.
2. "אני בריא אז אני לא צריך לקחת חיסון" – כן, כי הזמן הנכון לקבל חיסון זה כשאתה חולה, או אם לא הצלחת (בכל זאת, אנחנו מדברים על מחלה שכוללת כאבים, חום וקשיי נשימה גם בגרסא הקלה שלה), אז אחרי שחלית. לקחת חיסון כשאתה בריא זה לחלשים.
3. "מוכן לשאת בתוצאות" – הבעיה היא שהוא לא מוכן להצהיר ולשאת בתוצאות, אלא מעדיף לשתוק ולהשאיר את החברים והקבוצה שלו בערפל

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  דה שוט

צדיק, לסאבסטאק של קארים כבר נרשמת?
https://kareem.substack.com/p/while-andrew-wiggins-whines-black
https://kareem.substack.com/p/why-lebron-is-wrong-about-honoring
וזה עדיין לא נוגע מספיק בקן הקוקיה שהוא קיירי.

דה שוט
דה שוט
07/10/2021 16:52:53

קארים עבדול פאשיסט 🙂

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  דה שוט

כן, אין לך מושג מה זה.

דה שוט
דה שוט
07/10/2021 17:16:55

יש לך שתי פרות
תן לשכן חלב ובשר – סוציאליזם
תן למדינה את שתיהן ותקבל חלב ובשר – קומוניזם
תמכור אחת ותקנה פר – קפיטליזם
יקחו לך את שתיהן וגם יהרגו אותך – פאשיזם.
.
רואה איזה יופי? גם דיברת על כדורסל וגם למדת 🙂

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  דה שוט

יאפ, לא היה לך מה להוכיח והוכחת שאין לך מושג בכלום.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  דה שוט

במילים אחרות: 🤦🏻‍♂️

דה שוט
דה שוט
07/10/2021 17:26:08
Reply to  דה שוט

אין לי מה להוכיח לאף אחד והוכחתי את זה היום על המגרש…

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  דה שוט

זה היה הרפרנס המאוד לא מוחבא, כן. הצלחת לגלות אותו.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/10/2021 19:31:02
Reply to  דה שוט

חחחחחחחח דה שוט

דה שוט
דה שוט
07/10/2021 20:55:32

מה קורה בהולנד חבריקו? יש חיסונים? יש כפייה כמו אצלנו? אני מניח שחלק מהחיסונים זה מגבינה 🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/10/2021 21:08:06
Reply to  דה שוט

אני גרמני גאה לא הולנדי נעלול

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/10/2021 21:09:10

90% מהחיסונים מנקניקיות חזיר שאר ה 10% מחומרי מיחזור

דה שוט
דה שוט
07/10/2021 21:56:07

חחחחחחחחחח
עדיף על פייזר

tt
tt
07/10/2021 12:35:16

קיירי ובראדלי נושאי הלפיד
אומרים לא לכפיית חיסונים

עגל
עגל
07/10/2021 15:13:59
Reply to  tt

אם שני הסתומים האלה הם נושאי הלפיד אז אבדנו.
מזכיר לי את הציור של ברויגל שבו העיוורים מוליכים זה את זה ומועדים
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Blind_Leading_the_Blind
.
(קצת הטרלה לא מזיקה 🙂 )

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

חחחחחחח

עגל
עגל
07/10/2021 15:29:19

לא קראו את המחקר של לברון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

הרווחתי פעמיים מהתגובה שלך נקרעתי מצחוק ולמדתי שיש צייר בשם ברויגל.
לזה אני קורא תגובה משכילה.
+100

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/10/2021 20:18:19

קיימת טענה שברוייגל והירונימוס בוש הם בעצם ההשראה האמיתית של הזרם הסוריאליסטי ודאדאיסטי.
ראיתי ציורים וטריפתיחים של ש/ניהם במוזיאונים שונים אבל בעיקר במוזיאון האומנות של בריסל. צילמתי בין היתר את
The Fall of the Rebel Angels

דה שוט
דה שוט
07/10/2021 17:10:40
Reply to  עגל

חחחחחחחחח

ברבור שחור
ברבור שחור
07/10/2021 12:36:03

לגבי ברוקלין : מה שבעיקר אופיין אותם בפלייאוף הקודם זאת רמת המחויבות של השחקנים לקבוצה (בעיקר בהגנה) לא שומעים על מריבות,לא תככים ומזימות( חוץ מקיירי שזו בעיה נפשית), וזה מה שיביא להם את האליפות השנה.
מהמר על פתיחה של 20:2 ובהחלט עונה של 65-67 ניצחונות.
אולדריג' שבקושי הוזכר יתרום בצורה מהותית לאיך שהם ייראו – גאון נאש שלקח 2 שחקנים חשובים וחכמים מפופוביץ

שחר אלוני
07/10/2021 12:44:31

תודה רועי,
הנטס מוכשרים ברמה גבוהה מאד, מזכיר את רמות הכישרון של גולדן בשיאה.
השאלה שם זה כשירות פיסית, שהשלושה יגיעו בריאים לפלייאוף, וגם כשירות מנטאלית, של קיירי , וגם של הארדן, שאצלו הסימן שאלה זה סדרות קובעות.
בכל אופן אם הכל בסדר, הם המועמדים הבכירים לאליפות, כמו גולדן.
אמורים לפגוש את הלייקרס בגמר, ו 5-6 משחקים נראה הגיוני

חגי "התותח" ניסני
Editor
07/10/2021 14:25:41

איזה סימן שאלה יש לגבי הרדן בסדרות קובעות?

שחר אלוני
07/10/2021 15:37:01

גמר אוקלהומה 12, המשחקים הקובעים בסדרות מול גולדן שנתיים, הסדרה מול הלייקרס. הוא יורד במעמדים כאלה, השאלה בכמה

חגי "התותח" ניסני
Editor
07/10/2021 15:56:15

גם מול הווריורס ב2015 היה מצוין. מול הספרס ב2017 הוא היה טוב למרות שמירה סופר הדוקה שהוא קיבל. ב2018 הוא היה מרחק מתיחת שריר של כריס פול והופעת אימים של 0/27 של החברים מלבעוט בתחת של הווריוס ואז אני מניח שהיית רושם על דורנט/ סטף שהם לא מתעלים במעמדים גדולים. ב2019הוא היה הרבה יותר טוב מסטף בסדרה רק שמה לעשות החברים שלו בעטו בדלי. ב2020 הוא היה השחקן הטוב ביותר בסדרה מול הלייקרס ובהפרש (מבין 2 הקבוצות כן?) רק שה"כוכב" השני של הקבוצה הלוא הוא ראס מיודענו קולע בTS של 48 אחוז מרשימים ביותר ועדיין לוקח 6 זריקות יותר מהארדן בסדרה אז קצת קשה לנצח ככה במעמד קובע. לומר על הארדן שהוא לא ממש מתעלה במעמדים גדולים זו טענה שלא ממש מחזיקה מים אלא אם כן אתה מתעקש להחזיק בגמר ההוא מול מיאמי כהוכחה למשהו. זה בערך כמו לומר את אותו הדבר על לברון ולהביא הוכחה מהגמר ההוא מול דאלס…

עגל
עגל
07/10/2021 18:05:19

הופה, לא ידעתי שאתה כזה סנגור של הארדן!

חגי "התותח" ניסני
Editor
07/10/2021 18:21:53
Reply to  עגל

זה לא סנגור של הארדן כמו שאני נגד הטענות על "מעמדות", "לוזרים", "סוויץ' מנטלי" והמתועב ביותר "קלוריות ריקות"

פיני
08/10/2021 1:56:25

דווקא מהסדרה נגד הלייקרס לא הייתי לוקח ראיה.
זה לא שהוא לא התעלה או כן, אבל הוא היה כל כך מיואש מההגנה האדירה שעשו עליו ומזה שהקבוצה שלו מחרבת לו, שהוא די הפקיר את משחק ההתקפה.

שחר אלוני
07/10/2021 23:33:00

כשמגיע הרגע לנצח את סדרת האליפות הוא נעצר, אולי אעלה על זה פוסט עם נתונים. מול גולדן בלי דוראנט ב 2-2 סופרסטאר כמוהו צריך לעבור, הם הפסידו פעמיים. וכמה הוא זרק באותו 0 מתוך 27?

חגי "התותח" ניסני
Editor
08/10/2021 0:47:41

היה לגולדן סטייט איזה אחד סטף קרי אתה יודע.

שחר אלוני
08/10/2021 9:25:38

תבדוק מה הוא עשה במשחקים מול גולדן, 2 האחרונים בכל סדרה, ומול הלייקרס.
על 2 הסדרות מול הספרס, משחקים קובעים שנאמר מעלי, לא זכרתי

MacLeod 1
MacLeod 1
07/10/2021 15:39:16

איזה גולדן? שאוור?

ברבור שחור
ברבור שחור
07/10/2021 20:54:38

נגד הספרס היו לו 2 סדרות שהוא נחנק במשחקים האחרונים ( ג'ינובלי איז דה מאן )

חגי "התותח" ניסני
Editor
07/10/2021 14:25:53

תודה רועי אחלה פריוויו

Dor
Dor
07/10/2021 14:34:38

אח איזו קבוצה יכולה להיות שם אם כל הכוכבים מסתדרים להם. חבל לדעתי שוויתרו על שאמט ובאמת אולי כדאי לוותר על אחד הגבוהים ולהביא ווינג. תודה רועי

gonzi
gonzi
07/10/2021 15:33:39

תודה רבה רועי.
התחזית הריאלית והאופטימית צריכה להיות אותו הדבר…
לדעתי גם אם קיירי לא משחק במשחקי בית הם עדיין המועמדת הבכירה לאליפות.

historyteacher
07/10/2021 15:48:27

אכן פוטנציאל בשמיים, אבל מפחיד לבנות על הרגליים השבריריות של דוראנט. אני מאוד חושש שהוא יקרוס (אולימפיאדה+הפלייאוף הפנטסטי שלו), ואז להארדן וארווינג (בהנחה שהם בריאים, הנחה לא מובנת מאליה) אין סיכוי להגיע רחוק

מנחם לס
Admin
07/10/2021 16:39:05

רןעי, פריוויו מעולה ביותר, וטוב שהכנסת תאריך כי כל שעה יש חדשות מהנטס

אוהד ס"א
07/10/2021 16:44:57

המפתחות אצל דוראנט. הוא כמעט ניצח לבד את יאניס.
עבר עליו קיץ אינטנסיבי מאד, והשאלה היא איך זה ישפיע עליו במאי/ יוני.
לדעתי, כמעט כל קבוצה שהשחקן שלה עבד קשה באולימיפאדה תאכל איתו קש בליגה (מילס, גובר, לוקה ואחרים).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אוהד ס"א

זה כלל לא ישפיע עליהם

רן הנרגן
רן הנרגן
07/10/2021 17:06:20

שיקום מי שלא רוצה לראות סידרת גמר בין ברוקלין לג"ס.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor


לא מתנגד, כמובן. לא אזרוק את המחשב אם זה מה שיהיה. פשוט יש כמה סדרות גמר אחרות שאני אעדיף.

רן הנרגן
רן הנרגן
07/10/2021 17:33:40

אין היום בנבא עימות יותר אפי מזה. דוראנט , הארדן (קיירי לא יהיה שם הוא מסובב לגמרי) מול קרי, גרין וקלי. הממורמרים מול המזולזלים חוץ מזה גם המטאצ אפ חזק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יהיה טבח בלוחמים לא חבל? את הגמר תראו רק בטיוי אם בכלל תעשו פלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני ממש לא מעוניין בזה

רן הנרגן
רן הנרגן
07/10/2021 17:10:37

תקציר משחק הלילה בין דנבר לג"ס. ברבע הראשון יוקיץ קרע את ג"ס ופתח יתרון 15 נקודות. ברבע השני גרין עבר לשמור עליו וקרי קבע יתרון נקודה לג"ס שניה למחצית. מחצית שניה כבר היה משחק טרום עונה רגיל.

רן הנרגן
רן הנרגן
07/10/2021 17:29:41

לא יודע למה הוא עשה את זה. עד כמה שאני מכיר את המשחק של גרין זה לא קרה במקרה. זה היה ברוטלי ולא היתי מתפלא אם היו זורקים אותו מהמשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הצדיק דריי😎

ברבור שחור
ברבור שחור
07/10/2021 20:57:17

איזה חבל שדונציץ יבזבז עוד עונה על בקבוצה שהתקרה שלה היא סיבוב שני .
מספיק עוד אולסטאר אחד לידו והוא בפיינלס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/10/2021 21:21:21

חחחחחח
תגובת הבהמה ביג בייבי גלן,להונאת המיליונים של מערכת הבריאות של הנ.ב.א
ני מקיא מהטוסיק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה צריך להיות פתיח של שיר ראפ ככה כמו שזה

אור
אור
07/10/2021 22:39:14

מעניין אם עכשיו הגריזליס יורידו את הגופייה של טוני אלן עוד לפני שהגיעה לתקרה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/10/2021 22:42:13
Reply to  אור

איזה קקרים

ירון, החלום
ירון, החלום
08/10/2021 13:17:01

בס"ד
תודה רבה.
מעמיק ודי מסכים.
גם אם קיירי ישחק רק במשחקי חוץ, הם אמורים לטייל בעונה הסדירה.
השאלה מה יהיה בפלייאוף.

Hype
Hype
25/04/2022 23:14:27

התחזית השלילית חיובית לעומת מה שיש..